niedziela, 6 grudnia 2015

Krok do przodu.

Ostatni tydzień był intensywny. Dał mi wiele nadziei na lepsze jutro. Bo wiecie jak to jest, kiedy już się ją traci? Ponieważ jestem emocjonalną osobą, każdy upadek i każde złe odczucia zostają ze mną na długo. Za dużo myślę, za dużo analizuje i zdaje sobie sprawę z tego, że to dla mnie niezdrowe. Jeśli też na to cierpicie, nie zazdroszczę! Doświadczenie życiowe mieć warto, natomiast czasem przekłada się to na naszą przyszłość. Jesteśmy bardziej ostrożni, czasem nieufni, wycofani. Nie zauważamy tego, co może się okazać dla nas czymś ważnym. Staram się więc zachować otwarty umysł pomimo wszystkich złych chwil i zerwać ze swoim delikatnie nazwanym przez moje przyjaciółki - overthinking. Wzięło mnie na takie refleksje, ponieważ wreszcie po długim czasie zdarzyło mi się poczuć się szczęśliwą i nie chce już na pewno myśleć negatywnie. 
Pomimo dużej ilości obowiązków i problemów przyziemnych, chce mi się działać. To naprawdę przełom, więc obym trwała w tym jak najdłużej. 
Pojawiają się propozycje współpracy, a ja mam ogromną moc do działania. Jestem gotowa robić wreszcie to co zawsze chciałam, a nie miałam odwagi. Kocham to robić. 
Założenie tego bloga to był dobry pomysł. Mam nadzieje, że z czasem będzie Was tu co raz więcej!
Dziś druga część współpracy z Arturem Nowickim (klik). 
Życzę Wam wszystkiego dobrego na MIKOŁAJKI, obyście znaleźli słodycze w butach.









stanik H&M 
dresy H&M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz