czwartek, 23 czerwca 2016

Zgorszenie.

Przed Wami trzecia i już ostatnia część mojej współpracy z Karoliną Paluszkiewicz (klik!) i Michałem Szubertem (klik!)
To była super przygoda, a zdjęcia wyszły świetne. W tej sesji mam na sobie projekt Angeliki Józefczyk (klik!), która również miała swój pokaz na Fashion week Fashion Philosophy Poland. 
Jestem absolutną fanką jej projektów, a to cudo, które mam na sobie jest wprost stworzone do zdjęć! 
Sesja odbyła się w majówkę, było ciepło, rodziny z dziećmi na spacerach, a ja, jak to ja, biegałam w bieliźnie i demoralizowałam dzieci (owe ubranie było przeźroczyste jak widać). 
Odniosłam wrażenie, że tylko mężowie i kochankowie byli z tego faktu zadowoleni. 
Dla dobra ogółu szybko przebrałam się w kombinezon również projektu Angeliki.
Dziś krótko, zwięźle i na temat. Uwielbiam z nimi pracować! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz