wtorek, 19 stycznia 2016

Wtajemniczenie.

Podjęłam ostatnio decyzję, która tak bardzo spędzała mi sen z powiek. 
Mianowicie zrezygnowałam ze studiów podyplomowych. Za dużo mnie to kosztowało, a nic nowego z nich nie wynosiłam. Co dalej? Nadal nie wiem. Czas pokaże. 
To chyba jedyna zmiana, która nastąpiła od czasu ostatniego posta. Nie pisałam tak długo, ponieważ nie chciałam ich dodawać bez zdjęć, sama nie miałam okazji ich zrobić, a na inne dopiero czekam. Mam nadzieję, że się nie zniechęciliście.
Czy jak oglądacie zdjęcia to staracie się je interpretować? Ja owszem.
Staram się również by moje zdjęcia często przekazywały coś, nad czym odbiorca zawiesi swą myśl.
Tak było wczoraj. 
Całkiem przypadkowo, a wręcz z niechęci już do wszystkiego, stworzyłam coś co jest mocno dziwne i niepokojące. Aczkolwiek oprócz tego, wydaje mi się, że te zdjęcia zawierają w sobie ułamek piękna i subtelności. Cała seria jest mocno spójna i dokładnie przemyślana, a ułożenie włosów absolutnie nie jest efektem przypadkowo wpiętych wsuwek.
Osobiście, oglądając różne prace, bardzo długo zastanawiam się nad ich przekazem. Często słyszę też od osób trzecich "Przecież to tylko zdjęcie. Po co nad nim tyle myśleć?" 
Dla mnie jednak jest to efekt przemyśleń autora, które chętnie poznaje lub interpretuję po swojemu. To już chyba taka przypadłość ludzi wrażliwych artystycznie. Jednak uważam, że sztuka jest po to by ją podziwiać i analizować niezależnie od tego czy ma się z nią styczność. Niech nasza wyobraźnia działa!
Bardzo chętnie poznałabym wasze zdanie na temat dzisiejszych zdjęć. Jeśli macie ochotę, zachęcam do komentowania posta lub odnośnika na fanpagu (klik).
Ściskam Was mocno!

PS: Niedługo będziecie mogli zobaczyć efekty przepięknej sesji ślubnej z moim udziałem. Ja już nie mogę się doczekać!













4 komentarze:

  1. bardzo fajne zdjecia Olcia :) niby proste i subtelne, ale dające do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ola, a może sesja różnych wcieleń kobiety.. bo przecież jest ich bardzo wiele a kobieta ciągle jest odkrywana przez mężczyzn i ciągle może zadziwiać ? :D

    OdpowiedzUsuń