poniedziałek, 14 marca 2016

Niemoc.

Moi drodzy zwaliło mi się trochę prywatnych spraw na głowę, które nie pozwalają mi napisać dziś tutaj sensownego wpisu. Ostatnimi czasy niestety ciężko mi znaleźć uśmiech. 
Postaram się o dłuższy wpis przy następnej okazji. 
Mam jednak nadzieje, że zdjęcia, z którymi tyle zwlekałam spodobają się.
Praca z Ewą (klik) i Mateuszem (klik) to sama przyjemność i dużo śmiechu. Ewa zaczyna również swoją przygodę z fotografią. Zdjęcia więc będą mieszane. Stworzyliśmy tym razem mroczny, klimatyczny look, więc zupełnie coś innego niż zazwyczaj. 
W tym tygodniu będę miała okazję znów z nimi pracować. Tym razem, będą dwie odsłony. Za jedną będzie odpowiedzialna Ewa, za drugą Mateusz. Czekam z niecierpliwością!

Po 16 marca będę mogła pochwalić się super projektem dziewczyny, która obroniła się na 5 z wyróżnieniem tworząc piękną kolekcję ubrań. 
Na moim facebooku mogliście zobaczyć już jego zajawkę. Jeśli ktoś przeoczył to KLIK
Trzymajcie się!

















2 komentarze: